Etarget oficiálně spustil své DSP. Myslím, že je to skvělá zpráva zejména pro menší české inzerenty, kteří zatím neměli příliš možností, jak nakupovat bannery ve stále se rozrůstající síti dostupné pomocí technologie RTB. Nyní si tedy v podstatě kdokoliv může koupit bannery např. na Aktuálně, iDNESu (resp. celém Czech Publisher Exchange) nebo třeba Primě a brzy i Seznamu, aniž by se zavazoval k utracení nějakého (či spíše poměrně značného) objemu peněz.
Etarget standardně nabízí retargeting, který je dnes hlavním způsobem využití RTB, a zároveň geografické cílení. Nezkoušel jsem, jak dobře funguje, ale možnost mít své bannery na celostátním médiu s dobrým jménem a zároveň je zobrazit pouze lidem z okolí mi připadá jako velmi zajímavá pro spoustu menších inzerentů. Administrační rozhraní zároveň vypadá poměrně jednoduše a intuitivně, takže by správa kampaní nemusela být “raketová věda”.
Více informací nalezente přímo na webu Etargetu.
Jsem velmi zvědav na zkušenosti inzerentů a přeju Etargetu, ať se jim daří, protože rozmanitost použitelných nástrojů vidím jako jednu z přidaných hodnot ekosystému RTB.